Főmenü:
"Építő közösségek" - közművelődési intézmények az egész életen át tartó tanulásért
2 kör: Közművelődés a nem formális és informális tanulás szolgálatában
A Veres Péter Általános Művelődési Központ és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény Hajdú-Bihar megye három településének - Egyek, Ebes és Komádi kulturális intézményeivel közösen nyújtott be pályázatot az Új Magyarország Fejlesztési Terv (UMFT) Társadalmi Megújulás Operatív Program TÁMOP 3.2.3/09-2 "Építő közösségek" - közművelődési intézmények az egész életen át tartó tanulásért 2 kör: Közművelődés a nem formális és informális tanulás szolgálatában című pályázati felhívásra.
A TÁMOP 3.2.3/09-2-2010-0044 azonosítószámon regisztrált pályázatot az Nemzeti Fejlesztési Ügynökség képviseletében eljáró Oktatási és Kulturális Minisztérium Támogatáskezelő Igazgatósága a 2010. október 5-én kelt, K-2010-TÁMOP - 3.2.3-09/2.-0079773/172 iktatószámú támogató levele szerint 63.214.340 Ft támogatásban részesítette.
A projekt címe: Közművelődési színterek az egész életen át tartó tanulás szolgálatában Hajdú-Bihar megyében
A konzorciumi tagok a programban oktatást kiegészítő, iskolarendszeren kívüli programokat, digitális kompetenciák fejlesztését, e-tanácsadást és megtartó képességet segítő közösségi programokat valósítanak meg.
Intézményünk a 9.721.000 Ft támogatási összegből az alábbi fejlesztéseket valósítja meg:
Fazekas szakkör: Kissné Silye Tímea vezetésével ismerkedhetnek meg különböző fazekas technikákkal a résztvevők.
Gyöngyfűző szakkör: Farkas Viktória vezetésével sajátíthatják el a szakkörtagok a gyöngyfűzés technikáját.
Néptánc szakkör: Porczió Veronika vezetésével dolgozhatnak a gyerekek.
Népdalkör szakkör: Erőss Lászlóné karnagy lesz a gyerekek oktatója.
Ping-pong szakkör: Ecsedi János irányításával tanulnak a gyerekek.
Aerobik szakkör: Farkas Zoltánné segítségével tanulhatnak a gyerekek aerobikot.
Fiatal helyi tehetségek alkotó tábora két turnusban kétszer 30 gyermek részére indul.
A pályázati program 2010. november 1. és 2012. március 31. között valósul meg.